BEMUTATKOZÁS

Balog Ádám vagyok triatlon és úszó edző, amatőr triatlonversenyző. Életformám és hivatásom a sport.

A Mogyi SE Baja triatlon klub utánpótlás edzője vagyok, ennek a klubnak a színeiben szereztem 17 év tapasztalatomat sportolóként majd pedig edzőként. Ez idő alatt megtapasztaltam mi a különbség az utánpótlás, az amatőr és a profi sport között, és hogyan lehet képes bárki reális célkitűzés mellett a saját kategóriájában sikeres.

Edzői képesítéseimet a Pécsi Tudományegyetemen és a Budai Sportoktató Akadémián szereztem.

Jelenleg számos felnőtt sportoló munkáját segítem személyes konzultációkkal, edzéstartással és online edzéstervekkel. Filozófiám, hogy tervezéssel, következetes munkával és elszántsággal mindenki elérheti céljait.

EDZÉSTERVEZÉS

Függetlenül attól, hogy milyen távra készül egy sportoló, milyen edzésmúlttal vág bele a felkészülésbe, és milyen konkrét célt tűz ki maga elé, egy edző segítsége mindenképpen fontos számára. Az edző nem csupán az edzések tervezésében, de a motiválásban és tanácsokkal is rengeteget tud segíteni.

Céljaink eléréséhez nincs rövidebb út, mint egy hatékony, személyre szabott edzésprogram, szakmai felügyelet mellett végezve. Ha egy ilyen programot követünk, elkerülhetőek az időpazarló és nem elég hatékony edzések, a kísérletezésből fakadó sérülések, a motivációvesztés, a monotónia és a sikertelenség.

Szerencsére ez már nem csak a profik kiváltsága. Állóképességi edzéseink a technikai fejlődésnek köszönhetően mérhetőek, elemezhetőek és tervezhetőek.
Ezen adatok és a személyes benyomások, érzések ismeretében sportolóim számára maximálisan személyre szabott edzésprogramot tudok biztosítani.

Az edzések tervezéséhez a Trainingpeaks nevű programot használom, amely ügyfeleim számára ingyenes, egyszerűen használható és applikáció formájában is letölthető. A tervezés alapját az edzések folyamatos monitorozása és a szükséges tesztek elvégzése adja. Ezen kívül rendszeresen konzultálok az edzettjeimmel, hogy jobban megismerjem őket, céljaikat, és visszacsatolást kapjak a közös munkát illetően, hiszen az csak így lehet sikeres.

Jelenleg állóképességi sportolókkal foglalkozom. Vannak köztük triatlonisták, futók, kerékpárosok és úszók. Közös bennük, hogy edzéseiket mérhetővé tettük, a munkát pedig kölcsönös bizalmi viszony és reális célkitűzés alapján végezzük, a folyamatos fejlődést szem előtt tartva.

Részletekért klikk a képekre

TRIATLON
FUTÁS
KERÉKPÁR
úszás


TELJESÍTMÉNYMÉRÉS

KERÉKPÁROS LAKTÁT LÉPCSŐTESZT

A pontos és szisztematikus edzéstervezés alapját a visszacsatolásként elvégzett tesztek adják, melyekkel meghatározhatjuk aktuális állapotunk, a korábbi tesztekkel összefüggésben pedig lemérhetjük fejlődésünket, és újabb célokat, fejlesztési területeket tűzhetünk ki magunk számára.
Kerékpáron a leghatékonyabb és legelterjedtebb módszer a teljesítmény mérésére a laktát lépcsőteszt.
Ez egy saját kerékpárral ergométeren végzett teszt, melynek során 100 watt kezdő értékről 3 percenként 20 wattal növekszik a terhelés, megállás nélkül. A teljes kifáradásig tartó kerékpározás során folyamatosan rögzítjük a pulzusszámot, az egyes terhelési szakaszok átlag watt értékét, pedálfordulatát, és minden lépcső végén a fülcimpából vett kapilláris vérből meghatározott laktát értéket.
A kiértékelését követően a fejlesztésre váró területek mellett adatokat kapunk az aktuális pulzus- és watt-alapú célzónákról, illetve az aerob és anaerob rendszer fejlettségéről is. Ezen információk birtokában még hatékonyabban tudjuk tervezni edzéseinket.

Kerékpáros laktát lépcsőteszt vizsgálat elemei:
Anamnézis kérdőív
Antropometriai mérések
Testösszetétel vizsgálat
Laktát lépcsőteszt elvégzése
Jegyzőkönyv
Teszt kiértékelése
2 hét ingyenes edzésterv

Ár: 19.900 Ft


TESTÖSSZETÉTEL VIZSGÁLAT

bioelektromos impedancia analízis (BIA)

Öt testrész szegmentális elemzése, különálló eredmény a test 5 részéről – mindkét karról, lábról és a törzsről.
Mért értékek: súly, testzsír százalék egészségesség indikátorral (pontosság 0,1 %), izomtömeg 100 g pontossággal, csonttömeg 100 g pontossággal, BMI, napi kalóriabevitel (kcal és kj), metabolikus kor, teljes testfolyadék 0,1 % pontossággal, viszcerális zsír egészség indikátorral.

Eredmények kiértékelése jegyzőkönyvvel.

A korábbi mérések összehasonlítása.
Ár: 3 000 Ft / alkalom

EDZÉSEK

Csoportos úszóedzés felnőttek számára

Helyszín: Bajai Sportuszoda

 
Úszás/Kerékpár/Futás személyi edzés


Megtaláltok a FitLife Baja emeletén a Kossuth utcában.

Bejárat a nagykapun.

Parkolás:

A Tóth Kálmán utca felől a Jelky téren (a régi Emitelnél).
A parkolóhoz legközelebbi cím a Tóth Kálmán u. 2. (ebből az utcából lehet megközelíteni)